Order Form

Name:
Email
Address
H/F No :
Order

Click here to create your own form.

Tuesday 17 November 2009

Pati Haruman Syiera

Salam,

Huh setelah beberapa bulan Syiera tak online blog nih.. bukan dah lupakan biz online ni tp tengah bz ngan keje di office, bz holiday ngan family, bz mencari idea untuk membuat biz tambahan.. hehehe cari duit la katakan.. sekarang ni duit macam air je lalunyer..

Ok syiera tak nak cerita lama-lama nanti korang sume bosan lak kan.. So syiera ada satu biz baru nih.. sure korang sume akan suka and berbaloi membelinya.. Tak mahal pun coz dengan ekonomi yang sekarang nih,.. sure kor
ang nak jimatkan apa yang patutkan tapi harus diingatkan,.. haruman diri sendiri harus dijaga juga tau.. So syiera perkenalkan produk 'Haruman Syiera' Pati Minyak Wangi khusus untuk wanita-wanita dan lelaki-lelaki yang sukakan dirinya sentiasa wangi harum dan segar bila didekati.. Syiera akan update dari masa ke semasa ye coz sekarang tengah bz set up biz nih.. Harap-harap korang sume puas hati k.

Wassalam.. Jangan lupa update blog syiera ni k.

Ingin ditegaskan disini bahawa syiera menjual PATI minyak wangi sahaja. Syiera hanya copy gambar sahaja sebagai hiasan dan rujukan anda sahaja.

Pati Haruman Syiera dijual mengikut sukatan dan botol seperti dibawah. Ini adalah bentuk botol yang akan anda terima apabila membuat pembelian pati haruman syiera dan bukannya botol asal seperti yang dipaparkan.


sekian, terima kasih dan have a nice day..













No comments: