Order Form

Name:
Email
Address
H/F No :
Order

Click here to create your own form.

Friday 4 September 2009

Order Kuih Batang Buruk Di tutup


Alhamdulillah.. syukur kepada Tuhan dengan berkat dan izin-Nya, perniagaan syiera di syieraon9 mendapat sambutan yang hangat. Syiera ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada pengunjung blog syieraon9 yang telah membeli kuih batang buruk dan kuih raya di blog syieraon9. Kepada loyal customer yang telah membeli kuih-kuih syiera selama 3 tahun syiera membuat biz ini, terima kasih kerana menjadi loyal customer syiera yg paling best kaklong melaka, suzie keramat,.. poey keramat,.. lydia keramat.., poey celcom.., liza mangkubumi.., josri jjc, hairol jjc, along jjc, suzie jjc, kak nor bdr tsk selatan, kerana menjadi loyal customer syiera.


Kepada Botakz WC, Jaa, hasnur UKM, yosyaroza, korie, surayati, kak aida, puan lida, Ramlah, Yanna dan ramai lg yg x tsbut dek syiera thanks alot coz mjadi customer syiera tahun ini. Halalkan segalanya dan diharapkan tahun2 akan datang anda semua menjadi loyal customer syiera dan insyaallah service dari segi postage dan COD akan syiera update lg k.


Dengan ini dimaklumkan secara rasminya,.... order Batang Buruk DI TUTUP...


Insyaallah blog syieraon9 akan terus update coz syiera dalam proses membuat biz lain pulak khusus utk blogger2 semua.. Nantikan yer... Adiossssssss



No comments: